Påmelding til foreldremøte Vg2 stud spes, musikk, dans og drama 18.01.23

Vi vil invitere til foreldremøte for foresatte med elever på Vg2 stud spes, musikk, dans og drama onsdag 18. januar.

Første termin er akkurat ferdig, fagvalget for neste skoleår pågår, og det kan være nyttig med en samtale med en eller flere av faglærerne som har deres ungdom.

For å få best mulig flyt i avviklingen av samtalene, benytter vi oss av et eget påmeldingssystem.  Dere melder dere på ved å skrive elevens navn på listen med de aktuelle lærerne dere ønsker samtale med (se eksempel på bildet under)

For at dette skal fungere, må vi be om følgende:

• Respekter at samtalen maksimum kan være i 10 minutter
  • Det må være minimum 10 minutter mellom hver samtale
  • Vær nøye med å kontrollere at du ikke er oppført to steder samtidig
  • Ingen må fjerne andres navn på listen

Skriv dere opp på listen:

Påmelding til fagsamtaler vg2 stud spes, musikk, dans og drama

Påmeldingsfrist: mandag 16. januar 2023.  Foresatte som melder seg på etter fristen kan ikke være sikre på at faglærer har mulighet til å ha samtalen den kvelden.

Vi ber om forståelse hvis det skulle bli noe venting.
Elevene kan gjerne være med på møtet med faglærerne.

Skulle dere ikke ha anledning til å komme på møte denne datoen kan dere gjerne ta kontakt med kontaktlærer/faglærer på telefon eller epost.

Vel møtt!

Bilde som viser skjema som brukes til påmelding til samtaler med faglærer - Klikk for stort bilde